2012. október 21., vasárnap

A blog ugyanaz...

...a szerző talán más lett!

Réges-régen jelentkeztem már imádott blogomban. Pedig az írás is és a torták is fontos részei az életemnek.

Akik követték posztjaimat, azok tudhatják, hogy a bejegyzéseim témája mindig a torta volt, de mégis szinte life-blogként funkcionált ez az egész. Most pedig valami olyat fogok elkövetni, amit ritkán szoktam - Kricky bejegyzése olyan nagyon megérintett, hogy úgy döntöttem, az ő ötlete nyomán a visszatérő bejegyzésem egy Gabis kitárulkozás lesz.

Az eddigi legnagyobb és legőrültebb esküvői tortám


  • hosszabb telefonbeszélgetések közben, vagy amikor itt ülök a laptop előtt sokáig, akkor automatikusan leveszem a zoknimat és törökülésben ülök - most épp a bal lábamon nincs zokni :-)
  • művészlélek vagyok, ami legalább akkora átok, mint amekkora áldás
  • március óta 17 kilót fogytam - ehhez nem kell csodaszer, csak rendet kell tenni fejben, következetesen és tudatosan újraépíteni az étkezési szokásokat, türelmesnek lenni
  • tavaly augusztusban egy vizsgálat során egy daganatot találtak nálam, az azt követő bő egy hétben, amíg a biopszia eredménye nem érkezett meg, addig újragondoltam az életemet...
    A rosszabbik forgatókönyv, illetve a statisztika szerint erre az időre már nem nagyon írogatnék/olvasgatnék semmit
    Az eredmények szerencsére jók lettek - de a tanulságok megváltoztatták a gondolkodásomat
  • Nem vagyok válás párti - de idén nyár végén közösen úgy döntöttünk, hogy 10 éves kapcsolatunk a sok próbálkozás ellenére menthetetlen, tulajdonképpen válófélben vagyok
  • Nagyon meglep az emberek reakciója - főleg azok a "barátok", akik elfelejtik megkérdezni, hogy hogyan viselem ezt az időszakot, sőt, a létezésemet is elfelejtik :-)
    ...és meglep azoknak a támogatása, akiktől ezt semmilyen szinten nem vártam
  • A kedvenc íróim az utóbbi időben Müller Péter és Paulo Coelho, mostanában jó pár könyvüket olvastam
  • Két hónapja nem nézek tv-t és így sokkal jobb
  • A legújabb kedvencem a diós torta - megőrülök az illatától és nem bírom ki, hogy ne kóstolgassam állandóan!
  • Volt olyan időszaka az életemnek, amikor egy hétig se mentem ki a házból és nem fogadtam a telefonhívásokat - valami depiféle nyomasztott...
  • Minden eddiginél komolyabban foglalkoztat a torta dekorálás, próbálom felmérni a lehetőségeket
  • A halogatás az a szokásom, amit leginkább szeretnék megváltoztatni - a végletesen sokat gondolkodó típusból kissé kilépve az aktivitás irányában továbbfejlődni
  • Harminc éves vagyok - a születésnapom volt a második mérföldkő, amikor átgondoltam milyen távol áll mindaz amit szeretnék attól, ami valóban történik velem
  • A két legjobb barátomat a tortamániám kapcsán ismertem meg - ez hatalmas ajándék
  • Még nem volt olyan tortám, amivel elégedett lettem volna
  • Néha nagyon megbánom, hogy nem fotóztam le egy tortát - mert azért egyre inkább büszke vagyok az alkotásaimra
  • Élelmiszeripari mérnök vagyok a végzettségem szerint
  • A cukorvirág készítést nagyon szeretném megtanulni, de tartok tőle, hogy nekem nem menne...
  • Imádom a tortákat, szeretem látni őket facebook-on, blogon, cukrászdában, mindenhol, bárhol - de soha eszembe nem jut, hogy vajon milyen ízű lehet
  • Túlérzékeny vagyok, hangulatember
  • Legszívesebben a világ végén laknék, ahol van kemence, szőlőlugas, a kert végében erdő, a közelben patak
  • Néha a napsütés is elég, hogy érezzem, jól vagyok és élek - most is süt a nap! :-)
  • Egy ideje már nem érdekel minden ember véleménye - megtapasztaltam, hogy hiába akarok megfelelni mindenkinek, amikor szükségem lenne rájuk, akkor könnyen meg tudom számolni, mennyien állnak mellettem
  • Azt hittem, hogy harminc évesen már lesz válaszom arra a kérdésre, hogy ki vagyok én? Még nincs...
  • Már nem félek fogorvoshoz menni, de vár rám két bölcsességfog eltávolító műtét - na attól parázok rendesen
  • Remélem, hogy soha nem leszek tökéletes - hanem egyre inkább Gabi leszek, akárhogy is, ha ez éppen egyetlen embernek se tetszik, még akkor is
  • Rájöttem, hogy imádom a polgárpukkasztást :-D
  • Angyalok márpedig vannak!
  • Azt hiszem, facebook függő vagyok - a bejegyzés megírása alatt négyszer néztem rá a "fészbúkra"
  • Lehet, hogy ezek után őrültnek tartotok - bár én inkább a "nemszázas" kifejezést preferálom, ha lehet kérni :-D
  • A jó irányba való változás, avagy a fejlődés soha nem megy végbe önmagától. Ahhoz nagyon keménynek és eltökéltnek kell lenni, folyamatosan dolgozni kell rajta és tenni kell érte. De azt hiszem, hogy fejlődés nélkül nincs értelme semminek. Ami nem emelkedik, az zuhan - ez törvényszerűség.
  • Vannak dolgok, amikkel előbb-utóbb szembe kell nézni. Ugyanazok a helyzetek jönnek többször-többször, egészen addig, amíg egy tudatos döntéssel az ember ezt felismeri, megérti, majd meghozza a döntéseit és cselekszik is, hogy bekövetkezzen a változás.
  • A lehetetlen nem létezik!
  • Mindenkiben a legjobbat látom, azt a legjobbat, aki lehetne - ha akarna...
  • Az írás nálam legalább annyira fontos, mint a torták - szerelem mindkettő!
Nos, ha még ezek után is érdemesnek találtok engem, illetve a blogomat a követésre, akkor tartsatok velem elkövetkező tortás kalandjaim során!

Mesebeli esküvői romantika

14 megjegyzés:

  1. szuper csaj vagy! hiányoltam az elmúlt hónapokban, hogy nem volt új bejegyzés, mert olyankor kikapcsolok (a hétköznapi és az élet adta problémákból) beleélem magam a történeteidbe és feltöltődöm! De most egy "tollvonással" választ adtál hogy miért is tűntél el ilyen hosszú időre és mindezt olyan őszinteséggel, hogy elámúltam, valahogy úgy érzem (és gondolom mások is akik olvassák) hogy bizalmat adtál és még közelebb engedtél magadhoz. Sajnálom, hogy ennyi dolog történt Veled( biztosan voltak nehéz időszakaid, sajnos nálam 3 éve tart a hullámvasút és nem nagyon akarja felvonszolni magát a magaslatokra :) ) de lehet hogy nem kellene, hisz lehet hogy az életed még szebb, még jobb lesz és TE még boldogabb! Sok erőt és kitartást kívánok! És várom a blog bejegyzéseket és a sok szép tortát! :) szép vasárnapot!
    üdv Juli

    VálaszTörlés
  2. én speciel a tollas fülbevalóidat imádom nagyon :) na jó, a tortáid sem rosszak :) meg tudod mit! igazából tök mindegy, az a lényeg, hogy egészben legyél, és te nagyon jó úton haladsz efelé.

    Niki

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a gyönyörű tortáidhoz,a 17 kiló mínuszhoz!! Sok sikert kívánok az elkövetkezendő szép éveidhez:-) és lehetetlen nem létezik én is ezt vallóm !!
    Anikó

    VálaszTörlés
  4. Gabi! <3 Hiányzott a rendszeres jelentkezésed, a néha bohókás írásod! Remélem lesz elég erőd és kitartásod emelt fővel felépíteni az új életet, ami sokkal- de sokkal jobban Gabis lesz, hisz ezt szeretnéd! :) Most küldtem neked virtuálisan egy nagy ölelést, örülök, hogy visszatértél! Hajrá, mindig előre! :) Pussz, Dina

    VálaszTörlés
  5. Örülök, gratulálok, sajnálom, hurrá, jujjj, áááá..... (nem a mondatok sorrendjében)
    Jó, hogy újra itt vagy!

    VálaszTörlés
  6. Szia Gabi!
    Automatikusan minden nap benézek "hozzád"! Már nagyon vártam a bejegyzést és KÖSZÖNÖM az őszinteséged!!! Egyébként már rosszul voltam a sárkány fejű koi pontytól :D - hónapokig csak azt láttam!
    Köszöntelek újra itt!!! FB-on csodáltam a tortáid és vártam, várom a bejegyzéseket, remélem lesz 1-2-ről pótlás!!!
    Örülök Neked!!!
    Üdv: E.

    VálaszTörlés
  7. Jo ujra latni/olvasni Rolad!!!Es turelmetlenul varom az uj alkotasaidat torta teren. :))

    VálaszTörlés
  8. De jó, hogy újra írtál:-)
    Párom eddig életének legszebb szülinapi tortáját tőled kapta és erre büszke vagyok:-))

    VálaszTörlés
  9. Gabi, drukkolok neked, hogy találd meg a testi-lelki egyensúlyod! És nyugodtan vágj bele a cukorvirág készítésbe - biztos vagyok benne, hogy neked az is menni fog!

    VálaszTörlés
  10. Orulok, hogy ujra olvashatom majd szosszeneteidet. Szivben, fejben ha minden rendben akkor testben es eletben is rend lesz. Varom az uj alkotasokat....hianyoztal nagyon!

    VálaszTörlés
  11. "Az életben nem az számít, milyen gyorsan futsz, milyen magasra ugrasz, hanem hogy milyen gyorsan tudsz felállni."

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok Gabi mindenhez amit elértél az életedben,mert a soraidból ugy veszem ki, mindent Magadnak köszönhetsz.
    Csodálatosan nézel ki és fantasztikusak a tortáid:)

    VálaszTörlés
  13. Drága Gabi!
    nem tudom miért nem láttam ezt a bejegyzésed, az Eszter mesélte, hogy te is "kitárulkoztál".
    Nagyon meglepődtem és egyben furcsán büszkeséggel tölt el, hogy inspirálom az embereket azzal, amit közzé teszek...

    Fantasztikus ember vagy, és fantasztikus amiket leírtál, ugyan akkor viszont meglepő is, mert nem tudtunk rólad sok mindent.
    Köszönöm az őszinteséged és rengeteg erőt, energiát kívánok neked!
    hű olvasód,
    Kricky

    VálaszTörlés