2012. február 18., szombat

Romantikus hófehér leányálom

Ehhez a szikrázóan napfényes szombathoz tökéletesen passzol a torta, amit most bemutatok!
Attila és Orsi ma tartják esküvőjüket, szűk családi körben és rám gondoltak az esküvői tortájuk elkészítésével kapcsolatban. Aminek én nagyon-nagyon örültem!


Egyrészt, mert már készítettem nekik többször tortát és ez már önmagában is nekem nagyon sokat jelent - hiszen ezek szerint tetszett és ízlett is tényleg, amit nekik készítettem!
Másrészt pedig nem győzöm hangoztatni, hogy szerintem az esküvői torták a torták igazi királynői! Egy éve még álmodni sem mertem volna, hogy egyet is elkészíthetek, most pedig már épp ez a harmadik! Annyira örülök!
Ráadásul most szabad kezet kaptam, teljesen. Ilyenkor nagyon könnyen átesek a ló túloldalára, mert minden aktuális ötletemet bele akarom tuszkolni egyetlen tortába és úgy kell magam visszafogni, hogy harmonikus maradjon az összkép. Keresgélem a stílusomat, próbálgatom, hogy mi az, ami közel áll hozzám és rám jellemző. Amit pillanatnyilag tapasztalok, hogy a virágkészítés és a túl egyszerű, minimál stílus (ami egyébként annyira szép és letisztult tud lenni), na ezek nem állnak hozzám közel.
Szokásomhoz híven emeletes tortában gondolkodtam, azokat imádom!
Még soha nem készítettem teljesen hófehér tortát, most is csak majdnem - mert némi ezüst is került rá, sőt majdnem elragadtattam magam és tulajdonképpen már próbálgattam is rá a fekete szalagokat is! Mert szeretem a kontrasztokat, annyira megvadítja az összképet. De rögtön jó útra térítettem a gondolataimat és emlékeztettem magamat, hogy visszafogottabb tortát szeretnék, inkább romantikusat.
No, de némi időrendet is tartsak, különben csak kósza gondolategyveleg lesz, amit Nektek adhatok!
Szóval az alsó torta 15 centis lapokból áll, a felső pedig nem egészen 10 centis. A torták a megszokottnál magasabbak, szerettem volna ezzel kecsesebbé és különlegessé tenni az egészet!
Alapkoncepció volt, hogy rózsaszirmokkal díszítem az alsó torta oldalát, ezután vontam be a tetejét (így utólag talán egyszerűbb lett volna fordítva...).A szirmok és a sima bevonat találkozásához cukorgyöngyöket ragasztottam, nekem ez nagyon tetszett.
A felső tortát bevontam és tortacsipesszel mintáztam, átfestettem ezüsttel. Aztán néztem tanácstalanul és ott nehezen jött a következő lépés. Nem akartam kiálló "csúcsdíszeket", meg már virág se passzolt rá az elképzeléseim szerint. Mi legyen akkor rajta? Legutóbb, a minitortáknál festettem szívet a torta tetejére - most is ezt találtam a legmegfelelőbbnek, csak most kettő egymásba fonódó szív kapott helyet a tortán. A romantika és játékosság hevében még rákarcoltam a keresztnevük kezdőbetűjét, nekem ez az az ötlet, ami a leginkább tetszik ezen a tortán! Imádom, mert ettől lesz bájos és ettől lesz egyéniség az egész! Erről a legédesebb szerelmes sztorik jutnak eszembe, amikor a fiú belekarcolja a fába a vallomását, egy szívecskét a monogramokkal! (Ez szép, pedig azt hittem, hogy javíthatatlanul romatnikaellenes vagyok - közbe meg ez egyáltalán nem is igaz!)


Kívánom, hogy sok boldogság kísérje őket közös életükben és mindig ott legyen a másik a szívükben, a legőszintébb szeretettel!
Persze ezek után még tovább vitt a hév, kapott a torta még több gyöngyöt és a tálcára borított bevonót is megmintáztam, szintén szívek kerültek rá - ez szépen keretezi is a tortát!


 








Most kivételesen természetes fénynél is fotóztam - itt még ragyogóbb és élőbb az egész torta! Imádtam, annyira bájos lett, a játékossága mellett elegáns, de nem hivalkodó! Azért nem egy tipikus esküvői torta - de mindenki döntse el, hogy neki ez tetszik-e, vagy inkább a tömegirányzat vonzza (amivel egyébként semmi gondom).

11 megjegyzés:

  1. Gabi,ez szenzációs lett,le a kalappal,gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon egyedi és tökéletes! Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  3. Helyeske! Még nem is láttam ilyen mini esküvői tortát!

    VálaszTörlés
  4. Ez tényleg szenzációs,nagyon tetszik!Profi vagy,le a kalappal!

    VálaszTörlés
  5. A leírásból nagyon jól kiérzik, hogy mennyire izgatott voltál ettől a gyönyörű a feladattól. Szépséges tortát sikerült alkotnod. Részleteiben és egészében is gyönyörűen kidolgozott, elegáns és biztosan nagyon finom is!! Le a kalappal, nagyon ügyes vagy :)!!

    VálaszTörlés
  6. KÖSZÖNÖM szépen Nektek a visszajelzéseket! :)
    Örülök, hogy tetszett - az ifjú pár visszajelzésére várok még nagy-nagy izgalommal! :D

    VálaszTörlés
  7. Jó vagy Gabi! Naqgyon jó!!!
    És végre újra tudok hozzád szólni! Egy ideig nem tudtam valamiért:(

    VálaszTörlés
  8. Lenyűgöző! Gratulálok, nagyon tehetséges vagy!

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű szép...nem találok szavakat!

    VálaszTörlés
  10. Ez a torta tényleg maga a romantika. Nekem személy szerint a legjobban a gyöngyök tetszenek. Nem a szokásos kis apró gyöngyöcskék (habár azzal sincs semmi bajom), hanem nagyobb gömböcskék, amelyek szinte olyanok, mint egy igazi gyöngysor, úgy ölelik át a tortákat. :) Nagyon egyedi. Továbbá az is nagyon-nagyon tetszik, hogy ilyen magasak a torták. :) Nagyon szép!

    VálaszTörlés