2012. február 5., vasárnap

Elegáns esküvői dekoráció


Most eltérek a szokásaimtól és hagyom, hogy ezek a képek beszéljenek helyettem. Egészen egyszerűen lenyűgöz minden részlet, a pazar anyagok, a romantika és a kellemes fények. Csak gratulálni tudok a Szilvi barátnőm által működtetett Millart Dekornak a szegedi esküvői kiállításon berendezett asztalához!
Egyre inkább elvarázsol az ilyen típusú szépség - de nem csupán ezért osztom meg Veletek ezeket a képeket. Hanem azért is, mert a dekorációhoz - Szilvivel egyeztetve készítettem pár tortácskát. Először egyszerű cupcake-kről volt szó, de most sem tudtam "letekerni" magamban a kibontakozás vágyát - így minitortákat készítettem ajándékba, hogy ezzel még teljesebbé váljon a kép.
Nagyon örülök, hogy a legkedvesebb ivory színemet használhattam, két tortácskán a legújabb kedvenc virágommal, másik kettőn pedig a ráncolt anyagmintával és vadromantikát idéző arany szívecskékkel.
Kellemes nézelődést kívánok a fotókhoz - remélem, hogy titeket is legalább annyira elbűvöl majd, mint ahogy velem tette!
(fotók: Acyd Photographie)

















Itt pedig a saját fotóim, az ismerős háttérrel! :)












5 megjegyzés:

  1. Hát, már nem is tudok mit írni Neked!
    Most ismételgessem magamat, meg másokat?!
    Nagyon-nagyon! :-)

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó az oldaladra mindig benézni. :) Akárhányszor ezt teszem, akkor annyira esztétikus és guszta dolgokat látok, hogy az olyan igazán melengető érzés a hasamnak belül. Pláne, ha ezekbe a fincsi sütikbe bele is haraphatnék egy ilyen kis "díszlet" közepette. :))

    VálaszTörlés
  3. Gabi!
    Ez valami meseszép, egyszerűen csodálatos.
    Lehet még fokozni?:-))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon büszke vagyok Rád! Meseszépek lettek!!!

    VálaszTörlés