2011. december 29., csütörtök

Verdák - továbbfejlesztve

Eddig nem szívesen készítettem el két ugyanolyan tortát, ha csak lehet, akkor inkább variálom, legalább néhány apróságban változtatok. Ja igen, mert nem vagyok egy egyszerű eset - amikor felhívnak, hogy milyen elképzelés van az aktuális tortával kapcsolatban, akkor néha egészen sokáig beszélgetünk és próbálom megérteni, hogy miért olyan tortát szeretnének, mint amilyenről beszélünk. Mert már arra is rájöttem, hogy ha nem tudok azonosulni a gondolatmenettel, hogy miért fog annak örülni az ünnepelt, akkor valahogy nehezen akar összejönni a torta.

Az első Verdám


A második

...ez pedig a kedvencem! :)
No, de ebben a bejegyzésben valami egészen másról akarok írni. Mégpedig arról, hogy az elmúlt két hónapban három Villám McQueen-t készítettem. Az első az nagyon-nagyon rohamtempóban készült, a második már jobban sikerült - bár utólag aránytalanul magasnak látom, emiatt kissé tömzsi is lett szegény. Na, de elérkezett a harmadik Verda ideje! Ekkorra jó pár képet keresgéltem erről a kisautóról, nézegettem a formáit, igyekeztem a részleteit, arányait megjegyezni. Ahogyan elkészítek egy formatortát, utána mindig egészen más részleteket látok fontosnak a megmintázott állaton/figurán/játékon/tárgyon.
Nem szoktam sablonokat használni, mivel szeretek szabadon alkotni. Nekem ez mindig egy kihívás!
Nagyon élveztem elkészíteni a harmadik Verdát, imádtam a részleteit és nagyon jól esett látni, hogy fejlődőképes vagyok! :)
A harmadik Verdánál egészen más formát valósítottam meg, laposabb volt és igazi sportautós íveket kapott.
Hogy is mondhatnám? Jó volt megalkotni, jó volt nézegetni!








3 megjegyzés:

  1. Csudaklassz:)!!! Tökéletes lett!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Báááááááár még mindig lehetne még klasszabb, de azért már ez is tetszik! :D

    VálaszTörlés
  3. :-D Nagyon jópofák, én még megúsztam :-D

    VálaszTörlés