2011. december 9., péntek

Csacsis torta - első születésnapra




 



Már több, mint két hónapja keresett Melinda, hogy szeretné, ha én készíteném el kisfia első születésnapjára a tortát. Akkor és a születésnap előtti héten vagy tizenöt e-mailben pontosítottuk a részleteket. Épp gondolkodtam azon, hogy szerintem néha az emberek agyára megyek azzal, hogy próbálom kipuhatolni mindenben az elképzelésüket. No, nem azért mert azt várom tőlük, hogy pontosan leírják nekem a torta küllemét. Csak annyi apró részletet bele lehet csempészni - és egyébként is, ha már rászánom egy tortára az időmet, akkor az legyen minél inkább  személyre szabott.
Annak mindig nagyon örülök, ha a torta tervezgetésében partnerre találok - hát nekem úgy tűnt, Melinda valóban nagyon fontosnak tartotta mindezt.
Az alap elképzelés az volt, hogy egy tortára kerüljön rá Zazi kedvenc alvós csacsija, természetesen képeket is kaptam a kedvencről!



Könnyű csokikrémes tortát készítettem, amit hófehér cukormasszával vontam be. Szeretem a fehér alapszínű tortákat! A Csacsit piskótából, piskóta morzsából és krémből készítettem el, majd bevontam, csíkoztam, elkészült a füle-farka, pofija. Így két fő szín volt: a fehér és a szürke. A tetejére már semmit nem akartam tenni - egészen ügyesen kezdek ráérezni arra, hogy a kevesebb néha több. Az oldalára viszont szerettem volna lufit tenni, meg rátenni az ünnepelt nevét. A betűk színe és mintája megegyezett a csacsi "bundájáéval". Átfestettem még ezüsttel, annyira vagány lett tőle!
A fehér-szürke és a betűk keretéül használt világos kék mellé még kellett egy szín, ami enyhíti a többi szín ridegségét - így az élénk sárga szín mellett döntöttem. Bogyózgattam a golyókat - szerintem a golyók annyira kellettek, nekem ezekkel lett teljes a torta.
A lufik is felkerültek, ráírtam mindre, hogy 1 és átfestettem őket némi ezüsttel (hiába, valami festés mánia jött rám mostanság).
Szerintem nagyon édes lett az összkép!
Kaptam is egy képet Zaza találkozásáról a tortával! Ahányszor látom, mindig jó érzés tölt el!


A torta szombat estére el is készült és mivel úgy emlékeztem, hogy Melinda nem követi nyomon a facebook-os oldalamat (meg nagy eséllyel az ünnepelt sem), így merészeltem feltenni a képet rögtön azonnal. Persze mégis lehet mondani, hogy kicsi a világ, hiszen -bár jól emlékeztem, hogy Melinda nem követte akkor még a fb. oldalamat, viszont - Melinda tesója rögtön kiszúrta! :)
Szeretem, ha a torta meglepetés - bár tudom, hogy élőben még mindig sokkal szebbek ezek, mint fotón - na de akkor is. Szóval le kell vonjam a tanulságot - több türelem szükségeltetik a fotók megosztása előtt!

Apropó - a mai művemet olyannyira nem tudom idő előtt bemutatni, hogy még csak le sem fényképeztem - pedig egy rakás gyönyörű színes cupcake-et díszítettem! Remélem, kapok róluk fotót!

6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, haláli! Az a kis szín valóban kellett bele :)

    VálaszTörlés
  2. Aranyos lett! :) Valóban jó érzés minden egyes visszajelzés a tortákról. Én a jégkorszakossal voltam így - nem tudtam örülni fognak-e vagy gyerekesnek tartják, de végül nagy sikert aratott:) Azóta is emlegetik :)

    VálaszTörlés
  3. Az elsőéves torták a legjobbak, valahogy olyan más, olyan nagyobb szó, mint a többi. Azt hiszem ez mindenféle "első" dologra elmondható. :) Csúcs aranyos lett, a forma és szín is pont olyan, mint kell, az oldala a tortának meg fantasztikus!! Igazi babás-betűs, golyós, színes! Ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki lett a csacsi! Mielőtt legörgettem volna az igazi csacsis fotóig, egyfolytában arra gondoltam, hogy olyan megmarkolható plüssállatos a figura. Ezek szerint teljesen beletrafáltam. :)))

    VálaszTörlés
  5. Annyira édes lett és milyen élethű. Édes, ahogy örülnek a gyerkőc. :-)

    VálaszTörlés