2011. december 11., vasárnap

Barna és türkiz


Próbálkozom, hogy írjak valami értelmeset ehhez a tortához. Mégsem megy...
Egyszerűen leírhatatlan amit érzek, hogy egy ilyen tortát készítettem! Imádom a színeit, az árnyalatokat, a formáját, a díszítését, imádom rajta a virágokat és tudom, hogy belül is tényleg nagyon fincsi volt. Ennél a tortánál nem kellett forgatni és keresgélni a mutatósabb oldalát, nem volt szükség arra, hogy hibákat rejtsek el. Messze a legszebb torta, amit valaha is készítettem.
Ezek az ünnepelt kedvenc színei, a stílusa elegáns és letisztult - imádja a virágokat és a férjével már két hete tervezgettük ezt a tortát. Az ünnepelt visszajelzése alapján valóban eltaláltam az ízlését!


Persze a szatén szalagon a csinos masni és a köves díszek ötletét kedvenc blogom tulajdonosától, Lengyel Józseftől lestem el. Akarva-akaratlanul is a fejemben vannak a tortái, minden új tortakölteményét hosszú percekig nézegetem és várom az alkalmat, hogy egy-egy fogását én is kipróbálhassam.

21 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a színösszeállítás, meg e torta is ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Le sem tagadhatnád egyébként lenjoz hatását rád. :)) Eszméletlenül szép lett! Jól látom, hogy a stíluspróbálkozásod szép virágát hoztad most türkizben? Álomszép! :)

    VálaszTörlés
  3. Hűha! Csodaszép! :) Azt hiszem ehhez a tortához nem is kell ódákat zengened, mert magáért beszél! :)

    VálaszTörlés
  4. Gabi!
    Ez tényleg a legszebb tortád és a legtökéletesebb burkolatod...én nagyon büszke vagyok rád és arra, hogy hatással vagyok a munkáidra!
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép elegáns lett! Ilyen tortát én is elfogadnék. Elsőre tényleg a Józsi tortája ugrott be nekem is. Tökéletes lett a színkombináció is! Egyszerűen profi vagy már! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm nektek! Imádtam ezeket a színeket együtt és annyira, de annyira élveztem az elkészítését!
    Józsi, neked pedig én köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű a tortád,és tényleg egyre szebbek lesznek!lenne egy buta kérdésem:a köves díszítés is ehető?,ha igen akkor elárulod,hogy hol szerezted be?
    köszönöm a választ!

    VálaszTörlés
  8. Tényleg gyönyörű, már tegnap is megállapítottam, csak bejegyzést nem hagytam. De ma már nem állom meg szó nélkül! Nagyon ügyes vagy, egyik tortád szebb, mint a másik :)

    VálaszTörlés
  9. Annyira érdekes számomra is ennek a tortának a története... Meséltél róla és éppen akkor kaptam meg róla az mms-t (elsők között :-) ) amikor egy olyan helyen ültem, ahol hasonló torták vannak, vagyis készülnek. :-))) Csodálatos ez a torta és nekem is a legújabb kedvencem lett. Imádom, gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon Boldog Neved Napját Drága Gabi! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon köszönöm a visszajelzéseket! Utólag nagyon sajnálom, hogy nem készült róla több fotó...
    Szazala, a köves díszítés nem ehető. Tudom, hogy sokan elvből nem használtok olyat, ami nem ehető - de semmi kivetnivalót nem találok benne. Viszont az összhatást tökéletesen kiegészítette a csillogásával igazi nagyvilági eleganciát adott az egyébként egyszerű tortának. Itt a színek játszották a főszerepet.
    ....Eszter, neked ezer hála! Közreműködéseddel egy nagy-nagy álmom valósulhatott meg! Annyira örülök, hogy ilyen imádnivalóan tüneményes vagy, annyira örülök neked! :))))
    Dina, nagyon szépen köszönöm a névnapi köszöntést! Köszönöm, hogy eszedbe jutottam! :)

    VálaszTörlés
  12. Gabi, ez csodaszép.
    Bárcsak én is készíthetnék már valakinek ilyen szépséges torta alakú tortát :-D

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörü ez a torta!
    a színkombináció is nyerö, de nekem a virág tetszik a legjobban....
    Csodás!

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Imádnivaló lett ez a torta. Elárulod Gabi, hogy mivel vontad be? Marcipán, vagy fondant?

    Nagyon elegáns. Én is szívesen elfogadnék egy ilyet. :))

    És ez a csodás virág is dícséretre méltó! Csak ámulok és bámulok! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik a tortám! Bevallom, hogy nekem ez az egyik kedvencem. Itt próbáltam ki először ezt a virágot is, nagyon örülök, hogy így sikerült! :)
      Persze, hogy elárulom, ezt a tortát cukor bevonómasszával vontam be, nem használtam még marcipánt. (De ha jól tudom, ez szebben színezhető és egyszerűbb is vele a torta bevonása).
      Remélem, örömedet leled majd a tortáimban és bejegyzéseimben!

      Törlés
  16. Gabi ne haragudj, hogy leragadtam ennél a témánál, de én arra is kíváncsi lennék, hogy belül mit rejtett ez a gyönyörű külső. Milyen ízesítésű volt a torta? Azért vagyok most ennyire kíváncsi, mert egyrészt annyira örülök, hogy rátaláltam ezekre a gyönyörű tortákra mind a Józsi, mind a te blogodon. Másodszor magam is nagy elhatározás előtt állok, mert a testvéremnek most fogjuk mem sokára ünnepelni kerek évfordulós szülinapját és valami hasonlóval szeretnék megpróbálkozni erre a különleges eseményre, életemben először. :) Még sosem csináltam bevonatos tortát. A fejemben már megvan, hogy miként fog kinézni és mit szeretnék készíteni, csak az az egy nem lett biztosra még eldöntve, hogy a belseje milyen legyen, így még ezen ötletelek és gyűjtöm a tippeket. Szóval (nem túl tömören :)) de ennek szól ez a nagy kíváncsiság. :)
    És azt sem tudom garantálni, hogy nem fogok még esetleg kérdezni, vagy tanácsot kérni tőled. :)
    Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök érdeklődésednek - most eszembe jutott az az izgalom, amit a legelső bevonatos tortám előtt éreztem! Bár még ugyanúgy most is ott van a kellemes izgatottság, amikor a torta megkapja a bevonatot és onnan kezdve olyan, mint egy mesebeli hercegnő!
      Egy régebbi bejegyzésemet ajánlom, amiben eléggé részletesen bemutatom az egyik kedvenc tortám elkészítését, a piskótától, tölteléktől kezdve a virágok elkészítéséig, a torta befejezéséig! Ez a torta is ugyanilyen ízben készült!

      http://homoktorta.blogspot.com/2011/11/dedi-torta-recepttel-fazisleirasokkal.html

      Örömmel válaszolok a kérdésekre, már amire tudok, mert én magam is tanulgatom és próbálgatom a tortakészítést.

      Törlés
  17. Köszönöm szépen a linket. Nagyon hasznos volt, így már tényleg nyugodtabban állok neki és sokkal több tudással, mint előtte. Ami biztos, a töltelék ilyen lesz. :))
    Köszönöm mégegyszer!

    VálaszTörlés