2011. november 20., vasárnap

Rendszámtábla torta

Szeretem, amikor egyedi ötletekkel állnak elő az én ismerőseim. Ezektől az ötletektől lesz igazán személyes a torta! Most egy rendszámtáblát készítettem, az ünnepelt, Ákos 37. születésnapjára.


Igyekeztem arányosan kicsinyíteni, bár annyira kicsinek így sem nevezhető - közel 40 centi széles volt. Bár egyszerűnek tűnik, de jól tudjuk, hogy az egyszerű tortákat néha nehéz megvalósítani. Mivel viszonylag keskeny (ráadásul egyébként is gyenge pontom a szögletes torták bevonása), így darabokban vontam be - külön az oldalát és külön a tetejét. Amikor bevontam, akkor úgy örültem ennek- sikerült igazi, szabályos alakú tortát készítenem!
Fekete bevonómasszából vágtam ki a szegélyeket és a betűket, számokat. A régi típusú, rendszám alapján a magyar színeket festettem rá.
Nekem nagyon tetszett a végeredmény - báááááááááár azért utólag a szülinapi jókívánságot már nem így írnám az oldalára. No, mindig van valami, amit utólag változtatnék! :)


4 megjegyzés:

  1. Ez aztán egyedi módja annak, hogyan jelenítsük meg az ünnepelt nevét és életkorát egyazon tortán! :) Szuper jó:))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!
    Hát, sokat nem tudtam erről írni. De nekem is annyira tetszett, mert igazán eredeti torta ötlet! Én meg nagyon szeretem az ilyeneket! :)
    Annyira jó, amikor egy ajándék ilyen személyes!

    VálaszTörlés