2011. október 11., kedd

Zöldséges torta


Újabb torta, amiért teljesen odáig vagyok! Remélem, hogy Nórinak és az ünnepeltnek is legalább annyira elnyeri a tetszését, mint nekem! Nóriról már írtam, kollégák voltunk és a férjével egy osztályon dolgoztunk - tulajdonképpen ő volt az én közvetlen főnököm (mármint Nóri férje). Elég nehéz eset vagyok a munkában is, összességében nagyon szerettem vele dolgozni. Egy nagy-nagy zöldség-gyümölcs kereskedő cégnél a beszerzéssel kapcsolatos adminisztrációs és részben a kommunikációs feladatokat láttam el. Nagy mumus volt eleinte, hogy több száz (akkor még teljesen idegen) emberrel tartsam a kapcsolatot, napi több órát telefonáltam. Azóta sok dolog változott, de Szilveszter megmaradt a zöldség-gyümölcs kereskedelemben.
Ma az ő születésnapjára készíthettem tortát, a kérés annyi volt, hogy csokikrémes legyen a torta és legyen rajta zöldség.


Már írtam, hogy hétvégén nagy esküvői torta projektre készülünk és emiatt nem is akartam semmilyen más tortát vállalni a hétre. Aztán erre a tortára mégis igent mondtam. Egy hófehér alapot képzeltem el, rajta sok-sok apró zöldséggel. Élvezet volt készíteni az apró paprikákat, paradicsomot, piros retket és a többit!
A torta oldala némileg gyakorlás volt a hétvégi ötletemhez. Azt hiszem, hogy működni fog a dolog, legalábbis lelki szemeim előtt már látom, hogyan is fog kinézni ez az elem!
Vékony, halovány zöld szalagot tekertem a torta aljához, szintén nagyon apróság, de mégis annyira sokat változtatott az összképen!


Tényleg odáig vagyok ezért a tortáért, imádtam színezgetni és  kialakítgatni a zöldségeket! Nagy titkot nem árulok el azzal, hogy az elrendezés sem teljesen véletlenszerű! :)


12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet, és nagyon aranyosak a zöldségek! Egyedit alkottál újra!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki, nekem is nagyon tetszik! Az oldala pedig nagyon elegáns.

    VálaszTörlés
  3. Szuperek lettek a zöldségek, tényleg kár lett volna lemondanod!

    VálaszTörlés
  4. M@rti, köszi! Már van egy újabb ötletem, ugyanerre a témára, de az kicsit hosszabb előkészületeket igényel ("papírkartonba" tett zöldségek). Már tudom is, hogy azt ki fogja kapni! :)))

    Dia, örülök, hogy szerinted is cuki lett! Tartottam tőle, hogy az oldalának a stílusa nagyon nem illik majd a torta témájához - végül szép összképet adott!

    Audrey, köszi! Élvezetes volt készíteni a zöldségeket, egészen élethűek lettek! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Nagyon jól eltaláltad a zöldségek színeit. :)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kedves és ötletes torta lett ismét! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csini zöldségtorta! Vega barátnőm odáig lenne érte. :)

    VálaszTörlés
  8. Juj, de nagyon-nagyon jó lett!!! Tegnap cseles voltál, hogy csak az alját láttuk! ;-) Imádom azt a rengeteg zöldséget a tetején, irtó jól sikerültek!!!

    VálaszTörlés
  9. De szupi lett, a 35 is! :-) Nagyon jópofák ezek az apró zöldségek, élmény lehetett megcsinálni őket! :-) Az oldala nagyon jó lett, várom az esküvői tortát!

    VálaszTörlés
  10. Petra, köszi! Egész vicces volt, hogy diónyi méretű anyagot színeztem rép-narancssárgára, meg jött a világos, a sötét, a haragos zöld és a nagyon piros! :)

    tejszínhab, okozott némi fejtörést, hogy elég komoly is legyen a torta, de legyen mutatós is. Örülök, hogy így sikerült!

    Pixie, először el nem tudtam volna képzelni, hogyan is fog kinézni így egyben. Csak gyártottam a zöldségeket. Amikor rápakoltam, akkor csodálkoztam el, hogy milyen csinos lett! Tartottam attól, hogy az oldalán a mintázat nagyon elüt stílusban a zöldségektől. Végül pedig jól mutat!

    Eszter, no, csak mégis tudsz írni hozzám! :)))
    Amikor az oldalát láttátok a tortának, akkor még csak az oldala volt kész. Még délután estem neki zöldségezni! :)

    Katuci, már azt hittem, hogy teljesen felismerhetetlen lett a 35-ösöm! Bár nem akartam, hogy egy teljesen szabályos szám legyen, de mégis!
    Az esküvői tortára már nem sokat kell várni! Nagyon-nagyon izgulok, hogy jól sikerüljön a töltés, a bevonás (ez a mai feladat!).

    VálaszTörlés
  11. Csodálatos!!! Egyszerűen tökéletes!!:)

    VálaszTörlés