2011. szeptember 21., szerda

Az a bizonyos cseresznyés muffin!

Nagyon kedves díj jár blogról blogra, a Cherry on top! Igazán örültem, amikor az egyik hozzászólásban, először Petra jelezte, hogy díjat ad nekem! Aztán jött Vikitől! Az ő blogjukat most fedeztem fel, mindkettő igazán szimpatikus és egyedi - ezért tökéletesen érdemesek is erre a díjra!
Később tejszínhab, Anikó, Juci és Dia is gondolt rám és megajándékozott ezzel a díjjal! Ezúton is köszönöm nekik! Örülök, hogy - ezek szerint - olyannak tartjátok a blogomat, amiben van egy is extra! (Ez az apróság részemről a torták iránti végtelen szerelem, talán...)



Szóval ezt a díjat kaptam:

Petrától, a Reformkori konyha blog szerzőjétől,
Viktől, a Viki konyhája blog szerzőjétől,
tejszínhabtól,  a tejszínhab blog szerzőjétől,
Biró Anikótól,  az Anikó Süteményei és tortái blog szerzőjétől,
PiciJucitól, a PiciJuci cukrászdája blog szerzőjétől,
Diától, a Dia és a konyha blog szerzőjétől,

Mindenképpen szeretném továbbadni ezt a díjat, mégpedig a következő bloggereknek:

Adryennek, az Adryenn kreatív konyhája blog szerzőjének, ahol sok-sok mesés torta készül,
Andinak, a Dessztertet Desszertkétől elnevezésű blog írójának, akinek tetszik letisztult és bohókás stílusa,
Audreynak, az Egy szelet tortát blog tulajdonosának, rá is jellemző a letisztult formavilág,
Bitóné Szilvinek, a Tortagyár elnevezésű blog szerzőjének, akinél elképesztő tortaötletek sora valósul meg, elképesztően élethűen!
Galagonyának, az Íz, illat, fakanál blog írójának, mert minden egyes torta amit készít, annyira tökéletes
M@rtinak, az Ízek, torták és más állatfajták  című szórakoztató blog tulajdonosának. Nála nem csak torták vannak, hanem sok-sok fincsi süti (volt szerencsém kóstolni is), na meg a vidám, mókás történetei, imádom!
Miminek, a Mimi sütödéje blog tulajdonosának, nála is szívesen nézelődöm,
Zsófinak, a KosherCakes blog írójának, nála sok-sok tortát és ötletet találhattok,
Zsuzsinak, az Only cakes blog tulajdonosának - tényleg csak torták, mindig ámulok a kreativitásán!
Szándékosan kilenc blogot választottam ki, ugyanis ez az én kedvenc számom! ;)


Remélem, ti is örültök ennek a díjnak!

Rajtuk kívül természetesen azok a blogok, amiket olvasok, szintén mind-mind nagyon különlegesek számomra! ...hát ezért is olvasom őket! Ráadásul most jövök rá, hogy sok-sok olyan tortás blog létezik, amelyeket még nem fedeztem fel magamnak.
A legkedvesebbek természetesen azok a blogok, amelyek szerzőit akár személyesen, akár így neten kicsit jobban megismerhettem. Mert ettől az alkotásaik is még sokkal-sokkal közelebb állnak hozzám!


5 megjegyzés:

  1. Gratulálok Neked, ...mert megérdemled!
    Köszi, igazán megtisztelő a "szórakoztató blog tulajdonosa" cím!

    VálaszTörlés
  2. M@rti, kicsit nehéz egy szóban összefoglalni, remélem, hogy nem vetted zokon! Tényleg nagyon szívesen olvasom a blogodat! :)

    VálaszTörlés
  3. Igazán nagyon szívesen adtam neked a díjat. Online is átjön az az odaadás, ahogyan a tortáidat készíted. Tényleg benne van a szíved-lelked. :)))

    VálaszTörlés
  4. Petra, még egyszer köszönöm! A tortáim elsődleges célja, hogy örömet szerezzek velük az ünnepeltnek. Ha például annak örülnének ennyire, hogy papírból origamit hajtogatnék, akkor valószínűleg az lenne a hobbim. Azért nagy szerencse, hogy mégis ennek örülnek - mert papírhajtogatásból elég gyenge vagyok! :)

    VálaszTörlés
  5. Gabi, köszönöm szépen a díjat, kedves vagy, hogy gondoltál rám. :)Nemrég megkaptam mástól is, de mivel nem volt időm, ezért nem tudtam továbbadni, pedig te is a listámon voltál, mert a te blogod az egyik kedvencem, nemcsak a torták, hanem a sztorik miatt is várom az újabb és újabb bejegyzéseket. :)

    VálaszTörlés