2011. augusztus 12., péntek

Kisorsoltuk a játékom nyertesét!

...de hogy ki lett az? Nem is én lennék, ha itt rögtön feltenném a sorsolás képeit és leírnám a nyertes nevét.Ha már játék, akkor játsszuk rendesen és legyen benne még több izgalom!


Tehát a Játék 100-on túl című bejegyzésemben, az olvasóim tiszteletére indítottam egy játékot. A nevezés annyiból állt, hogy kértem, írjátok meg melyik tortám, vagy bejegyzésem tetszett leginkább az eddigiek közül és írjátok meg, hogy milyen tortát látnátok tőlem szívesen.
Részemről annyi tétje volt a dolognak, hogy vállaltam, a kisorsolt komment beküldőjének ötletét megvalósítom, fázisfotókkal együtt teszem fel blogra. Hű, nagyon sok érdekes elképzelés érkezett és bizony, mind-mind igazi kihívásnak tűnt! Izgultam is rendesen, hogy most akkor drótosvirág készítését kell elkezdenem tanulni, vagy valami különleges receptet kitalálni, több állatos ötlet is érkezett, vagy agyalhatok a különleges ötletek különleges megvalósításán?
Említettem még, hogy a nyertes, azon túl, hogy az ő ötletét valósítom meg, még némi ajándékban is részesül!
Sokat is gondolkodtam, vajon mit is ajándékozhatnék én. Végül azt találtam ki, hogy igyekszem személyre szabott meglepetéscsomagot összeállítani!
Viszonylag könnyű helyzetben voltam, hiszen a nyertes blogjának információiból meríthettem ötleteket!

Lássuk, elég találóak-e az ajándékaim és magára ismer-e a nyertes az ajándék alapján?


Az ajándékomban van egy Wiltonos erezős-bibekészítő forma, mivel a hölgy mostanában orchideákkal is kísérletezik! Remélem, hasznát tudja venni ennek az eszköznek!
Aztán van egy szilikon bonbon készítő forma, direkt egy egyszerűbbet választottam. Ugyanis, azt olvastam, hogy korábban egy bonyolultabb formával kicsit meggyűlt a baja és egy egyszerűbbel szívesen próbálkozna! Jön a bonbon készítés időszaka, remélem ezzel könnyebb dolga lesz!
Van még egy doboz ezüst lüszter is a tarsolyomban. A bloggerina hölgyemény szívesen csillogtatja meg tortáit dekor kristállyal, azt hiszem a csillogó ezüstöt is szeretni fogja!
Még két apró receptes könyv is a meglepetés része! Hiszen, aki rajongva gyűjti a receptes újságokat és szakácskönyveket, talán ezeknek is örül majd! A téma sem véletlen, remélem a "gyermeklelkű felnőtt" címet nem veszi zokon - ha jól gondolom, akkor nevet rajta egyet! A másikat pedig azért választottam, mert szerintem a főzésben is biztosan vonzzák a kreatív, újfajta megoldások!
Kedves bloggerina, a szerencse lánya vagy mostanában - alig hittem a szememnek, amikor a sorsoláson a te nevedet olvastam! Gratulálok!


Ha eléggé alapos voltam, akkor most magadra ismertél! Légyszi, küldj egy e-mailt a címmeddel!


A sorsolásról a képeket és egy bővebb beszámolót is fogok hozni!


Köszönöm, hogy velem játszottatok! Nekem nagyon sokat jelent, hogy ennyien írtatok nekem! Szívem szerint mindenkinek a tortáját megvalósítanám, sőt lehetőség szerint meg is ajándékoznám a kész művel.
Már várom az alkalmat, hogy újra játsszunk!


...mivel a nyertes magára ismert, hát akkor közzé teszem a képeket a sorsolásról! Hosszas gondolkodás után családunk legifjabb tagját kértem fel a sorsolásra (először is anyukája engedélyét). Zitus már biztosan kapaszkodik  bele kisebb papírfecnikbe - bár kell hozzá némi csel és furfang, hogy ehhez kedvet kapjon. A dobozban található papírok mozgatásra után végül belekapott a dobozba és kicsi ujjaival biztosan megragadott egy papirost. Nagy izgalommal bontogattam a cetlit. A nyertes pedig nem más, mint Nudleee, a Torták és más finomságok elnevezésű blog tulajdonosa! Nudleee, aki nem kettő, hanem három e-vel írja nevét! :)



Nudleee azt írta, hogy szereti a kutyákat, ezért ő egy kutya alakú tortát látna szívesen!
Ahogyan már neki is írtam, várhatóan szeptemberben fogom elkészíteni a kutyust.

Gratulálok Nudleee, remélem, hasznát veszed majd az ajándékoknak!

15 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Névvel gratuláltam a nyertesnek, mert ráismertem.Így töröltem az előző megjegyzést. Üzenem neki, hogy vegyen lottót is...:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyertesnek.
    Nagyon tetszik a feladvány, de sajna nem tudtam megfejteni, sőt a legsajnább, hogy nem én nyertem:-))

    VálaszTörlés
  4. Galagonya, igen! :)

    Gesztenye, örülök, hogy tetszett a feladvány - valóban, sajna nem téged sorsoltalak! ...az egyszerűbb szilikon bonbonformával azt hiszem, nem jó ajtón kopogtatnék! :)))

    VálaszTörlés
  5. De izgalmas! Én sem tudom, kiről van szó, de szívből gratulálok! Szép csomag :)

    VálaszTörlés
  6. Gabi!
    Nekem nincs egyszerűbb bonbonforma, vagy nem egyszerű!
    Nekem minden bonbonforma kell, amit meglátok:-)))
    De ilyen tényleg van:-)
    Engem az az erezős micsoda érdekelt volna:- Lehet én is tortázom majd egyszer:-)

    VálaszTörlés
  7. JESSZUS!!!! Végig futott a bizsergés rajtam... Csak nem éééén??? Te jó ég... Dobog a szívem rettentően... Akkor most ez én vagyok? :) Mert a leírás alapján bizony magamra ismertem... :D Úristen, el sem hiszem.... Vagy el merjem hinni egyáltalán??? Gabiiiiiii!!! Ne kínozz!!! :D

    VálaszTörlés
  8. Én nem jöttem rá...illetve van sejtésem azért:)

    De, hogy nem én vagyok az tuti:(

    a nyertes mázlista.

    VálaszTörlés
  9. PiciJuci, amikor sorsoltunk, az volt az érzésem, hogy de jó lenne mindenkit kihúzni... No, de ilyen ez a játék téma.
    Nagyon sok jó ötletet kaptam (pontosabban mind nagyon tetszett!) ...talán alkoholos krémes tortát azért fogok készíteni, ahogyan épp te javasoltad! :)

    VálaszTörlés
  10. Te jó ég.... :) El sem hiszem! Micsoda egy szerencsés nőci vagyok! :D Gabi! Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, hogy játszhattam! És ez a csomag amit összeállítottál, valami fantasztikus! :) Totál az én ízlésem minden és mindegyiknek hasznát fogom venni, abban biztos vagyok!!!! Ja és a gyermeklelkű felnőtt... Hát bizony az is én vagyok... :) Nagyon örülök, el sem tudom mondani mennyire!!! SZUPIII!!!! :D

    Nagyon szépen köszönöm neked! :)

    UI.: alig várom a kutyusos tortát! :)

    Puszi!

    VálaszTörlés
  11. Nudleee tényleg mázlista, nemrég Feketepillangónál nyert. Úgyhogy, Nudleee: Irány a lottózó...még ma!!!!:)

    VálaszTörlés
  12. Írtam is, hogy a szerencse lánya mostanság! :)
    Azt nem szándékoztam leírni, hogy nagy tejszínhab-bűvész, mert az meg már túl nyilvánvaló lett volna!

    VálaszTörlés
  13. Jajj lányok, még elpirulok. :)

    Egész nap a fellegekben járok a boldogságtól... :D
    És nem fér a fejembe, hogy lehettem ezen a blogon is és a másikon is a szerencsés kisorsolt... Ennyi jelentkező közül ez szinte hihetetlen. :)

    Amúgy nem is vagyok tejszínhab bűvész, csak próbálkozom. :P

    VálaszTörlés
  14. Milyen édes kis manó húzott ki engem! Micsoda sorsolóbizottság kérem szépen! :) Ez igen! Nagyon édes kisbaba! Vihetek majd egy (vagy több) :) képet róla a bejegyzésemhez? Megengeded?

    VálaszTörlés