2011. június 18., szombat

Topánka, ékszeresdoboz, ajándéktáska

Feltöltök egy pár fotót legutóbbi büszkeségemről. Tegnap készült, főbb paraméterei: a torta 20 x 30 centis, a cipellő gum paste-ből (tragant masszából) készült, csakúgy mint a kis ajándéktáska. Végre sikerült normális masnit készítenem - ehhez az alapanyag tragantot és bevonómasszát használtam, 1:1 arányban.
A töltelék málnás-túrós, a bevonó alá vajkrém került.








Fogok róla majd bővebben is írni! Addig is kellemes, szép hétvégét kívánok mindenkinek! Olyat, amikor sokat és szívből mosolygunk és nevetünk és igazán jól érezzük magunkat! :)

16 megjegyzés:

  1. Hát ez baromi jó lett! Nagyon ügyi vagy! Olyan igazi "American Style". :)

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓÓóóóóóóóÓÓ, ez meseszép. Álmaimban már én is készítek ilyesmit, talán még a papucstól félnék, de a tiéd mesteri lett!!!
    Csodaszép, szuper ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen sikerült.Ügyes vagy,de ezt már úg is tudjuk :) Minden elismerésem :)

    VálaszTörlés
  4. Hű, de szuper! Jó sokat dolgozhattál vele, de megérte!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett,nem pici meló lehetett,de gyönyörűen elkészítetted!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csajos! Szuper! Neked is vidám hétvégét!

    VálaszTörlés
  7. Tetszik! Lehet benne munkaóra bőven.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretem olvasni a blogod - ez ma is igy volt. Gratulalok a tortahoz is.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik! Annyira ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  10. WooooW! Tiszta Amerika (nekem is ez jutott eszembe róla)! Nagyon profi vagy!

    VálaszTörlés
  11. Hűűű, az a topán nagyon ott van! Persze a többi rész is. Egy napig fel sem keltél mellőle? :-) Nagyon komoly munka...

    VálaszTörlés
  12. Micsoda extrát alkottál:-)
    Nagyon szép lett,gratulálok!

    VálaszTörlés
  13. Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon szép lett, nagyon ügyes vagy!! :)

    VálaszTörlés
  14. Gabi, le a kalappal, ez nagyon jól sikerült! Figyeltél minden részletre, igazi csajos torta lett :) Gratula

    VálaszTörlés
  15. Hű de csinos kis topánka! :) Az ékszeres dobozkával is jó sok melód lehetett, de úgy összességében megdolgozhattál érte. Szeretem, hogy sosem a könnyebbik végéről fogod meg a dolgokat. :)

    VálaszTörlés
  16. Én már láthattam a tortára kerülés előtt is a cipellőt, padlót is fogtam tőle! Annyira tetszik, de megleptél a dobozkával, mert már én is készítettem, tudom mennyi meló. Szuper jó lett!
    És még Te kérded, hogy 24 órából áll-e a napom??? :-))
    Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés