2011. április 9., szombat

Meglepetés torta - ábrándozó cicis csajjal

A ma reggeli rendelés harmadik tortája. Ugye ez a párja a traktoros meglepetés tortának, amit egyszerre fog megkapni két barát. Az alap elképzelés az volt, hogy valami szexis téma legyen - szóba jött a cicis torta, nekem a popós torta is szimpatikus volt. Aztán végül a meglepetés torta mellett döntöttem/döntöttünk, amiben egy alul öltözött csaj van. Szerettem volna, ha nem lesz túl közönséges a nőci, így kapott szép gyöngysort, némi takarást a kritikus helyeken és bájossá vált az ábrándozástól. Legalábbis ez volt a cél.



Ez volt az első ember figurám, mit össze nem kínlódtam, mire elfogadható színt kaptam a bőrének, meg később a hajának. Meg rájöttem, hogy gőzöm sincs, hogy hogyan lehetne álló 3D-s figura belőle. A K2 a kezemtől nagyon lágyult, ha vártam vele, akkor meg annyira megkeményedett, hogy nem tudtam tovább formázni. A lábai némileg narancsbőrösek, sőt elég ödémásak is - no de legalább szép élénk piros lakkot kapott alkalmi manikűr-pedikűrösétől!
Sajnos már annyira kapkodtam a fotózással, hogy csak a nem túl fényes konyhában kattintottam párat. Amúgy sem vagyok egy nagy fotográfus, de azért kicsit vicces, hogy csak fülölről fényképeztem....
Ígérték, hogy készítenek róla képet - ha megkapom, akkor felteszem!
Egyébként a torta kakaós piskótával készült, a krém új kísérletezés eredménye - kicsit túlságosan lágy is lett. Szóval csokoládés krém mogyorókrémmel, némi pirított mogyorót is aprítottam bele. Hű, amilyen illatok lengedeztek tegnap a házban! Nem vagyok egy nagy mogyoró-, vagy csokimániás, de ez nagyon tetszett!
A tortát mogyorókrémes vajkrémmel vontam be, erre jött a K2 bevonó. Az eljárás ugyanaz, mint a másik meglepetéstortánál!





Sikerült egy kicsit túlcsicsáznom ezt a tortát, olyan bulis hangulatot akartam rávarázsolni, de utólag úgy látom, hogy sokkal egyszerűbbnek kellett volna lennie. Szívfájdalom, de emiatt ezzel se vagyok igazán elégedett...
Azért az nagyon vicces volt, amikor éjjel 11-kor elkezdtem csipeszt keresgélni, mert a hölgyemény nyakékét és tangáját cukorgyöngyből rakosgattam ki, egyesével szépen ráragasztgattam. A száját először ételfestékes filccel akartam megfesteni, de attól benyomódott a szája, így jött a KelemenAnna dizájn. Bár ebben a szakmában nem keltene akkora feltűnést az én szőke táncosnőm!

...kaptam visszajelzést barátnőmtől, az ünnepeltnek bejött a célzás - a nőt meg elvitte magával haza!
Kaptam fotót is, ezen már jobban látszódik a torta oldalról is.

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett mind a három torta! A táncosnő meg fantasztikus!!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszenek!Bámulatos!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes és szép tortákat készítettél:-)
    Tetszik ez a középen megnyíló "meglepetés" forma:-)

    VálaszTörlés
  4. Ne légy kishitű! Ügyes csajszi vagy te! És nagyon jó és ötletes ez is és a traktoros is!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Angi!
    Köszönöm! Már rájöttem, hogy miért lett dagadt a lány lába - hát nagyon sokat táncolt! ;)

    Ditta!
    Örülök, hogy tetszenek - bár lettem volna annyira előrelátó, hogy kicsivel, csak egy órával több időt hagytam volna a figurákra, akkor most elégedettebb lennék!

    Adryenn!
    Mindig sokat agyalok a tortákon - széles a lehetőségek tárháza, szeretnék mindig egyedit készíteni (kb. 10 évre előre van ötletem).

    Mummy!
    Köszönöm, össze kellett hangolnom a képességeimet az ötleteimet és a lehetőségeket az időmmel - ez lett belőle. A képességeket és a lehetőségeket tudom fejleszteni, ötletekből szerencsére nincs hiány - már csak az idővel kell jól gazdálkodnom!

    VálaszTörlés