2011. április 16., szombat

Erdei gyümölcsös lila-rózsaszín torta

 Új kütyüvel bővült a készletem - egy fondant szalagvágóval! Nagyon szuper kütyü, mert ezzel többféle szélességű és mintázatú szalagot tudok előállítani. Most rögtön ki is próbáltam a mára készített tortámon. Már rájöttem arra, hogy a tortákról készített képekből mindig sokat tudok tanulni. Most például azt, hogy nem elég az egyenes szalag, egyenesen is kell azt rátenni a tortára.

Újabb erdei gyümölcsös töltelékes tortát kértek tőlem, születésnapra. Mivel nem tudtunk a dekorálásra mást kitalálni, így maradt a virágos téma. Egyébként teljesen rám bízták, hogy milyen legyen.
Készült egy 25 centis és egy 18 centis piskóta, bele az erdei gyümölcsös krém - most másfélszeres adag. Erre a szokásos vajkrém borítás és a K2 tortabevonó massza.

A díszítésről még annyit, hogy ezeket a pillangókat készen vettem. Pedig most rászántam magam, hogy veszek pillangó formázót/kiszúrót. Valamiért úgy emlékeztem, hogy szokott lenni a helyi cukrászboltban. De nem volt. Viszont annyi minden szuper kütyü van még amik után állandóan vágyódom...
Például a szilikonos mintázóhenger, vagy van egy gyöngykészítő, vagy olyan famintázó, mint amit Mummynál láttam, sőt egy igazi airbrush készlet...és el se kezdek ezen gondolkodni, mert súlyos tíz(?)ezrek lennének a következményei. Ezért inkább apránként vásárolgatok mindig egy-egy valamit. Amit aztán igyekszem megtanulni használni is!

Nos, ez a tortácska ilyen lett. Még csücsül némi tortácska a hűtőben, szállításra várva. Már alig várom, hogy elblogolhassam és közzétehessem!

3 megjegyzés:

  1. Jó sok munkád lehetett az apróságokkal =)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Van egy meglepim , nézz be hozzám kérlek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Hogy mennyi mindent tudnék én is ott bevásárolni...

    VálaszTörlés