2011. március 27., vasárnap

Kiscipős torta keresztelőre

Eljött a várva várt nap, amikor másodszorra is keresztszülők lettünk! A keresztelő alkalmából készítettem ezt a kiscipős tortát Gergőnek - bár ő még nem ehetett a tortából, mert csak három hónapos múlt. De szerencsére nagy a család, gyerek is akad bőven, így a torta és róla a mozdítható részek hamar elfogytak!





Erről a tortáról is fogok bővebben írni, de most nagyon el vagyok úszva - így szintén következő héten jövök a részletekkel!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik,ügyes vagy:-)
    Gratulálok a keresztszülőséghez!

    Szeretnék "egy jó szót" adni Neked!
    Nézz be hozzám kérlek!

    VálaszTörlés
  2. De jóóóó lett :) Ötletes a díszítés is!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Régóta olvasom a blogodat és nagyon tetszik. Szeretek ide járni.
    Ez a bejegyzés egy pontot ér Számodra az "Egy jó szó" játékban! :-)
    Látogass el hozzám, de itt is olvashatsz bővebben a játékról: http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html#ixzz1Hba0EdRq

    Nagyon jó letta torta!

    VálaszTörlés
  4. Adryenn! A keresztfiamért bármit, beleértve aaz éjszakába nyúló tortakészítést is!
    Köszönöm a jó szót, természetesen benne vagyok én is a játékban!

    Mimi, köszönöm! Most megint a helyzet adta magát a díszítéssel, a kittis tortával több idő ment el, mint gondoltam, így aztán a látványos, de gyors dekorálás mellett döntöttem :) !

    Eszter, igen, gyűjtöm a jó szavakat, minden formában ;) ! A hello kittis tortába került az erdei gyümölcsös tölteléked! Nagyon ízlett és az állaga is jó volt a tortához! Fogom posztolni, ha nem bánod!

    Bogyó! Köszönöm! Igazi belevaló, de mégis babás torta akart ez lenni az én legkisebb keresztfiamnak, Gergőnek!

    VálaszTörlés
  5. Na ez az amihez én nem értek. :D Nagyon ügyes vagy!!!!! Marcipán vagy fondant?!

    VálaszTörlés
  6. Gabi! Örülök, hogy ízlett a krém, én is Cakeni-nél láttam. Nagyon-nagyon szeretjük mi is, sűrűn kerül a tortákba nálunk is.

    VálaszTörlés