2011. március 21., hétfő

Hétvégén díjeső volt felém

Nagy meglepetés ért, amikor Mimitől díjat kaptam! Annyira tudok örülni minden egyes hozzászólásnak is, hát még az ilyen gesztusoknak! Aztán nem sokkal később újabb díj érkezett, édes illat kíséretében, mégpedig feketepillangótól! Utána meg Adryenn üzent, hogy nézzek be hozzá - ott is díj fogadott! Hát, nagy lelkesen újságoltam páromnak, hogy díjat kaptam, nem egyet, nem kettőt, de már hármat!
Komolyan fülig ért a szám amikor a negyedig díj is megérkezett hozzám, InfoKatától!

Szeretném mind a négyüknek ezúton is megköszönni, hogy megtiszteltek ezzel a díjjal! Emlékszem, amikor még csak olvasgattam - mégpedig nem is keveset - a gasztroblogokat, addig csodáltam mindenkit, akit díjat kap! Most valahogy hihetetlen, vagyis hihetetlenül jó, hogy én is díjat kaptam :) !

A díj szabályzata nagyon egyszerű, kell írni egy bejegyzést a díjról, meg kell köszönni, be kell linkelni annak a nevét, akitől kaptad, és tovább kell adni 10 kedvenc blogger társadnak!
Bár a díj szabályzata nagyon egyszerű, mégsem könnyű most megírnom ezt a bejegyzést! Választani 10 blogot, amik a kedvenceim? Nagyon sok blogot olvasok, nem is vagyok mindenhova bejelentkezve. Mindig elámulok, mert mindenkinél találok valami meseszépet, valami különlegesen finomat, valami nagyon-nagyon jót!

Hát, akkor legyen! Tovább adom ezt a díjat - részben pedig vissza is adom őket!
Miminek,
feketepillangónak,
Adryennek,
InfoKatának ,
Eszternek,
Kiskuktának,
TücsökBogárnak,

...és küldeném mindenkinek aki szeret tortát sütni, tortát enni vagy tortát adni!




12 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjat!

    Déditorta gyönyörű, ez az elefántcsont szín szépséges.
    K2-t még nem próbáltam, könnyebb vele dolgozni, mint a házi fondanttal? A kakóporos árnyékolás is jó, erre tippeltem, amikor még csak a megyarázat nélküli képeket láttam.

    Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gabi!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Nagyon aranyos vagy, hogy rám is gondoltál! :)))
    Még egyszer, köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a díjakhoz, Megérdemled!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Gabi, hogy rám is gondoltál :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen hogy rám is gondoltál!
    Gyönyörűek a tortáid!!:)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok és köszönöm szépen a díjat! :-)

    VálaszTörlés
  7. Még egyszer köszönöm a díjakat, Dia, neked külön is köszönöm, a bejegyzés megírásakor még nem tudtam, hogy tőled is díjat kaptam!
    Kata, én eddig leginkább a marshmallow fondant-ot próbáltam, egyszer a formix-et és egyszer a házi, zselatinos bevonó masszát (de valamit elronthattam vele, szerintem nem gyúrtam bele később elég margarint, mert morzsálódott - a boci tortán a foltokon jól látszódik...).
    A K2 jól kezelhető, szép hófehér, de van benne egy rakás nem természetes anyag - a házi fondant ebből a szempontból verhetetlen.
    Kipróbálni mindenképpen érdemes.

    VálaszTörlés
  8. Szeretnék a kedvességedért cserébe valamit adni. Nem nagy dolog, csak "Egy jó szó", de szeretettel adnám. :)
    Kukkants be hozzám!
    http://tucsokbogar.blogspot.com/2011/03/pizzagolyok-nappali-fenyben-dijak-egy.html

    VálaszTörlés
  9. Tőlem is jár egy "jó szó" neked...:)

    VálaszTörlés