2011. március 27., vasárnap

Hello Kitty torta

Unokahúgom hetedik születésnapjára készült ez a torta. Tavaly az első igazi bevonatos tortám is ennek a hölgyeménynek készült - akkor még Eperke volt a menő.





Szinte egyértelmű volt, hogy ezt a hóbortos topsy-turvy formát próbálom ki hozzá. Gondoltam, hogy sok fejtörést is fog okozni, de azért ebbe majdnem "beletört a bicskám". Végül ez lett belőle! Tollakkal extrásítottam a tortámat. Legutóbb a cukrászdiszkontban találtam ilyen édes hello kitty nyalókákat, még azok is rákerültek. Ja, a virág kiszúró is új - szerintem ez illik leginkább Kitty-hez!
Idő hiányában most ennyi, hét közepén már biztosan jövök a részletekkel!

4 megjegyzés:

  1. Hát Gabi, ahhoz képest, hogy az elős ilyen tortád, nagyon jól sikerült!!! Ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz, és a tollakért is odavagyok!!
    Én is előszeretettel használom, annyira feldobja a tortát!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Mimi! Végül úgy gondolom, hogy ehhez a formához teljesen másként kell legközelebb megálmodnom a díszítést, még inkább kiemelve a ferdeségét, bohókásságát. Meg nagyon hiányzik egy aprócska harmadik emelet róla - legközelebb :) !

    Feketepillangó - most először tollaztam, kicsit féltem is a családi reakcióktól, de végül sikert aratott! Van még pár tollam készleten, más színekben is - és biztosan használni fogom őket!

    Bogyó - szeretem az ilyen sok felkiáltójeles lelkesedést! Köszönöm!

    VálaszTörlés