2011. február 6., vasárnap

Végre Sugar!





 Elég ritkán járok országunk fővárosában, akkor is rohamtempóban. De most, már több havi várakozás után végre sikerült útba ejteni a Sugar Shopot! Láttam már gasztroblogon itt-ott, persze megnéztem a honlapjukat is.




Tegnap teljesen izgatottan és kicsit szinte meghatottan léptem be a boltba (cukrászdába?), akár egy szentéjbe. Majd egy órát sikerült eltöltenünk ott, gyarapodtam pár száz (vagyis ezer...) kalóriával,  a pénztárcám viszont karcsúsodott- én sütiztem, párom a Jelly Bellytől volt elájulva, meg az óriás nyalókáktól.
Haza is hoztunk kóstolóba pár mesés alkotást, meg egy minitortát - mert rettentően kíváncsi voltam, hogy máshol milyen az íze, milyen vastag a burkolat, meg milyen az állaga, szóval képtelen lettem volna torta nélkül hazajönni! Azért néha le kell vonni a tanulságot, hogy valami vagy szép, vagy finom, együtt a kettő ritka. Bár itt előfordult, de nem kivétel nélkül! Az ízkombinációk olykor szokatlanok voltak számomra, de a formák lenyűgöztek, ötletet és motivációt is adtak. Már egyáltalán nem rajongok a hagyományos formájú és tálalású édességekért, így teljesen odáig voltam attól, hogy létezik egy hely az én ízlésemnek is!
Ráadásul a napokban sikerült szereznem egy olyan fényképezőgépet, amellyel élvezhető minőségű képeket tudok készíteni - kapóra is jött, hogy tesztelgethettem ezeken a szépséges tüneményeken a fényképezési készségeimet. Ahogy látom, minden amatőrségem ellenére azért egészen visszaadják a képek a valódi élményt, ennek nagyon örülök.
Összességében nagyon tetszett, lehetőség szerint legközelebb is útba fogjuk ejteni az egyik ilyen cukrászdát!

1 megjegyzés: