2011. február 13., vasárnap

Traktoros torta szülinapra

Újabb torta készült "műhelyemben"! Megint újdonságokkal kísérleteztem. Így például az angolul Rice Krispy Treats-ként emlegetett, gyakran RKT-ként rövidített dolgot próbáltam ki - hát, minek is nevezzem?Az RKT-ról és traktor készítéséről rövidesen bővebben fogok posztolni. Aztán most próbáltam először a K2 tortabevonómasszát is, ami elsőre nekem nagyon bejött!

A tortáról csak kér részletben van képem. Ugyanis van egy 18 centis csokoládés torta, amire rákerült a traktor. A traktor kapott egy 17 centis stabil alapot - így eloszlott az alsó szint terhelése. Mellékesen kicsit egyszerűbb is, mert így könnyen két részre szedhető a torta - egy normál piskótás tortára, meg a dekorációra, ami ehető, de nyilván nehezebben lehet pl. felszelni.
Eleinte azon is gondolkodtam, hogy szögletes üvegtálcára teszem külön a tetejét és az alját, de férjem véleménye szerint sokkal vagányabb, ha a traktor van felül.


A tortát én vittem el, a helyszínen raktam össze és nem fotóztam le egyben. Ígérték, hogy küldenek képet - mikor megérkezik, akkor mellékelni fogom azt is!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült! A traktor szuper lett!!! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ugyes vagy! Gratulalok Neked! Eppen egy traktor torta sutesere keszulok Zsombor fiamnak a harmadik szuilnapjara. Amikor eloszor meglattam, csak jojozott a szemem. :) Nagyon varom a reszleteket. Szia, Reka www.mazsakonyhaja.blog.hu

    VálaszTörlés
  3. Eszter! Köszi, hát elszórakoztam vele fél napot, vele, de jó kis móka volt!

    Réka! Délutánra ígérem a részletesebb leírást a traktorról - bár fázis fotót alig készítettem, ízért igyekszem érthető lenni! Ja, nálam is Zsombor kapta a tortát - hát, ő négy éves, de így is hatalmas véletlen. Főleg, hogy szerintem viszonylag kevés traktoros tortáról van kép a gugliban!

    VálaszTörlés