2011. február 8., kedd

Malacos torta


Tulajdonképpen ez volt az első torta, amit én készítettem, de nem voltam ott, amikor átadták / felvágták. Úgy is lehet mondani, hogy rendelésre készült - egy nagyon kedves barátom barátnőjének születésnapjára.

 Nagyjából annyi volt a kérés, hogy torta legyen, csoki bevonatos és legyen rajta malac. Nem Malacka, hanem egy disznó. Hogy az összhatás édes és kedves maradjon, igyekeztem sok virággal finomítani a barna alapszínt, úgy képzeltem, hogy színekkel és virágokkal lágyíthatom a hatást. A torta két emeletes, 16 centis piskótákból készült. A tetejét a lefaragott piskóta részekből gyártottam.

A bevonat teljes egészében marshmallow fondantból készült, kakaóporral színeztem barnára. A malacot én készítettem, volt egy kis marcipánom, amit pirossal színeztem. Ez volt az első figurám, jól elszöszöltem vele, de megérte, mert nagy tetszést aratott.Egyébként tényleg nem értettem, hogy egy fiú miért akar disznós tortát adni szerelmének. Mivel röviddel szilveszter után voltunk arra is gondoltam, hogy talán szerencsehozónak szánná? Ugye malac lóherével elég gyakori téma szilveszter tájékán Még direkt rá is kérdeztem, hogy biztos komolyan gondolja és tényleg nem Malackát akart kérni? Utólag kiderült, hogy pajzán célzás volt a kisállat!
Tanulság: ha valaki kér valamit a tortával kapcsolatban akkor azt tiszteletben kell tartani, mert oka van a dolognak!

4 megjegyzés:

  1. Én is kérek ilyet szilveszterre! :) Nagyon jópofa! A virághoz a kiszúród honnan van? Éppen ilyet keresek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy tetszik - ilyen elismerést kapni TücsökBogártól számomra nagy szó!
    A virágkiszúrót cukrászdiszkontban vettem Szegeden, de meg nem tudom mondani, hogy ki gyártja. Rugós kiszúró készlet (margaréta) néven fut, ha így rákeresel akkor biztosan megtalálod!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos lett! A virágok nekem is tetszenek, a röfi is aranyos!
    Te is szegedi vagy?

    VálaszTörlés
  4. Szeged közelében lakok, csak most láttam,hogy te is! Mindemellett pedig végzettségem szerint él.ipari váll.-men. mérnök is vagyok. Na jó, ez csak nagyon papírforma szerint igaz. Közhelyes, de mégis, milyen kicsi a világ :)!

    VálaszTörlés